Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mkroot2 | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Korzonek adresMysłowice / paignton UK zarejestrowany18.06.2006 @15:21:30 ostatnio na stronie19.06.2014 @11:05:23

ble ble ble, bla bla bla


moje drugie ja: http://mkroot.digart.pl/


Zdjęcia robię gołym aparatem - Canon PowerShot A610



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu16180969
digarty157 komentarze7311 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~hofiec    22.03.2009 @23:37:13
Dziekuje bardzo
_______
Zapraszam do siebie.
Ps. nie odwdzieczaj sie tylko powiedz co dobrze a co nie!
~GhostInTheFog    22.03.2009 @23:12:24
Piekna galeria...Pozdrawiam
~depresja    22.03.2009 @23:09:51
~RenAro    22.03.2009 @23:01:14
dzięki Marcin
_______
-- RenAro.pl --
~dominikacuda    22.03.2009 @22:47:08
~JuliaSz    22.03.2009 @22:42:29
dziękuję :lwiatek:
pozdrawiam
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~Duszny    22.03.2009 @22:25:31
dzieki!
pozdrawiam!
~madgalena    22.03.2009 @22:21:47
również dzięki Pzdr.
~carooooline    22.03.2009 @10:06:45
Pozdrawiam
~turin82    21.03.2009 @18:09:26
Dzięki
~JuliaSz    21.03.2009 @07:24:28
dziękuję

przyjemnego weekendu
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~rodzer71    21.03.2009 @04:01:23
Dzieksss...
:D
Pozdrrr...
~Mirro    21.03.2009 @03:59:48
Dziekuje i pozdrawiam
~sylwiaquarius    19.03.2009 @23:07:25
To ja dziękuję...
Również pozdrawiam
~MeHAU    19.03.2009 @21:04:27
Dziekówa
~changer    19.03.2009 @20:24:34
THX & Pozdr.!
_______
|Terrarestic|Cybernauton|http://www.kulik.netgaleria.pl
~LadyChaosu    19.03.2009 @14:34:40
dziekuje
~RenAro    19.03.2009 @14:27:43
dzięki - heja ...
_______
-- RenAro.pl --
~RenAro    19.03.2009 @14:13:54
Bardzo dziękuję Marcin .... pozdrawiam serdecznie ....
_______
-- RenAro.pl --
~IhHo    19.03.2009 @14:10:34
nie za ma co.
i też pozdrawiam.
~wiszko1    19.03.2009 @13:50:03
dzieki
_______
zapraszam do mnie
~arctia    19.03.2009 @12:39:48
dziękuję, również pozdrawiam. Poobserwuję, bo fotki w moich klimatach
~koralik3    19.03.2009 @12:18:14
ja też
~malapszczulka    19.03.2009 @11:52:59
ladna galeria,taka naturalna
~patryyska    19.03.2009 @11:50:39
dziękuje bardzo i pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 42 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt